Jubileum-Belevingsmarkt met streekproducten op 28 september 2018

3 Sep 2018

120 JAAR MARKTVERENIGING HENGELO GLD 1898-2018

Het 120 jarig bestaan van de Hengelose Marktvereniging wordt gevierd met een feestelijke en groots opgezette
JUBILEUM-BELEVINGSMARKT met streekproducten.

Naast het aanbod van producten worden er oude ambachten getoond. Plaatselijke verenigingen kunnen ook deelnemen en voor de kinderen is er een fantastisch luchtkussen. De muzikale omlijsting die natuurlijk niet ontbreekt, maakt de gezelligheid compleet. In het oude Gemeentehuis, grenzend aan het marktterrein, is een doorlopende presentatie te zien over 120 jaar Marktvereniging. En alle bezoekers van de markt krijgen gratis koffie en thee aangeboden.
Deze markt wordt gehouden op vrijdag 28 september 2018 van 14.00 uur tot 19.00 uur op het terrein van de weekmarkt in Hengelo Gld.
De eerste 150 bezoekers van deze belevingsmarkt ontvangen een goodie-bag waarin producten van onze standhouders van de weekmarkt.
De organisatie is nog druk bezig met de voorbereidingen en als er meer nieuws is, wordt dit vermeld. Ook op facebook kunt u ons volgen op marktvereniging Hengelo. Als ook in het Contact en Vizier op Bronckhorst.